گامانگی

حدث بزن

گامانگی

حدث بزن

خبر های تازه و داغ

خبر جدید  

 

با سلام و خسته نباشید به همه ی شما عزیزان و دوستان محترم غیبت مرا ببخشید چون در تلاش تبزاای تهیه ی خبرهای جدید برای شما عزیزان بودم . 

چند خبر براتون دارم که عناوین اون به این شرح می باتشد .  

  1. تولید چند فیلم سینمایی یا به قول معروف تله فیلم در بندرعباس و حومه به سفارش مرکز خلیج فارس . 
  2. استقبال از تولید کننده های نمایش صحنه ای و نمایش نامه خوانی از طرف انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه ی هرمزگان . 
  3. برگزاری جشن روز سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مادر و تولد حضرت فاطمه ی زهرا (س)  

خب و حالا به مشروح خبرها توجه فرمایید : 

از سال گذشته تا به حال چندین تله فیلم به سفارش مرکز خلیج فارس در بندرعباس و حومه آن یعنی شهرستان قشم و تهران که یکی از توابع می باشد تولید شده و خواهد شد  . از استارت اون با فیلم زیبای هیش و بعد از اون ساعت صید که برای نوبت نمایش در لیست می باشد و از عجایب این تله فیلم اینه که همه ی بازیگرانش به لجه ی بندر صحبت میکنن و همشون غیر از دو تا بازیگر که بنده ی حقیر و یکی دیگه می باشد از بندعباس هستند حتی فکرشو بکنید که بازیگران پشت به دوربینشو نیز از تهران یا اصفهان آورده بودن . یه فیلم دیگم هست که تازه میخواد کلید بخوره اسمشو نمینویسم چون هنوز درست معلوم نیست ولی اونم به زبان بندریه و جالبه که همه ی بازیگرانش از تهرانن و جالبتر اینه که تو تهران میخوان صحنه های دریارو بادکور بگیرن خیلی خوبه نه ؟ این فیلم چی میشه دیدن داره .  

خب در مورد خبر دوم اینکه انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه ی هرمزگان درصدد جذب تولید کنندهای نمایش های صحنه ای . عروسکی و نمایش نامه خوانی در تمام ژانرهاست و چه خوبه که بدونین برای این کار قرارداد می بندن و پولش نقده . خیلی خوبه نه  

خبر سوم اینکه اولاْ تبریک عرض می کنم این روز فرخنده و مبارک رو که دو رخ داد تاریخی و یک سال روز قشنگه برای همه ی ایرانیان به ویژه بانوان محترمه . 

دانشگاه فنی و حرفه ای خواهران فاطمة الزهرا (س) طی دو هفته ی اخیر اقدام به تشکیل گروه سرودی نموده که در روز سوم خرداد در تالار دانشگاه هرمزگان برگزار می شود . براشون آرزوی موفقیت میکنیم .  

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا جمعه 10 تیر 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://http:sayehe.tanhayy

سلام خوب هستین ببخشید میخواستم بپرسم فیلمی که درقشم بازی کردین چه زمانی پخش میشه؟واینکه از چه شبکه ایی؟راستی ایدیتون هم1نگاهی بندازید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد