گامانگی

حدث بزن

گامانگی

حدث بزن

یادداشت امروز

عکس سال 1354 بندرعباس   

بعد از غیبت

 

با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان و بازدید کنندگان محترم مخصوصاْ شخص محترمی که قبلاْ با هم همکار بودیم و تازه امروز آدرسو بهش دادم و خوشحالم از اینکه به ما سرزدید .  

ببخشید که نتونستو این چند مدت خدمت برسم آخرین باری که تونستم بیام قبل از جشنواره استانی بود که متاسفانه به بندر لنگه رفتم و از اون به بعد تاامروز کسالتی جزیی داشتم بازهم معذرت می خوام . حتمْ در فرصتهای بعد خدمت می رسم .  

نمایش فیلمهای منتخب

 نمایش فیلمهای منتخب جشنواره سینما حقیقت و پنجمین جشنواره رضوی در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبی 

ورود برای عموم آزاد است  

سه شنبه بعد از ظهر 5/8/88

سانس اول ساعت 17

نام فیلم

کارگردان

مدت فیلم

عکاسخانه

مصطفی شیری

62 دقیقه

اقلیم هفتم

حسن نقاشی

40 دقیقه

سانس دوم ساعت 19

زاگرس

منوچهر طیاب

84 دقیقه

خودروهای ماندگار

محمدعلی صفورا

23 دقیقه

چهارشنبه صبح و بعد از ظهر 6/8/88

سانس اول صبح ساعت 10

بابک بهداد

30 دقیقه

خاک حافظه

مسعود امینی تیرانی

70 دقیقه

سانس دوم بعد ازظهر ساعت 17

این خانه روشن است

محسن رمضان زاده

56 دقیقه

گنج نهان

رضا کشاورز

31 دقیقه

غریب تر از بهشت

روح الله مولوی

20 دقیقه

سانس سوم بعد از ضهر ساعت 19

هزار دستان امیر جاهد

منوچهر مشیری

46 دقیقه

سند آزادی

محسن خان جهانی

30 دقیقه

خبرهای جدید از هنر نمایش

 جشنواره ی استانی در راه

 

  با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم ، ما در هفته ی آینده شاهد یک رخ داد جدید در عرصه ی هنر نمایش خواهیم شد و اون چیزی نیست جز برگزاری جشنواره ی تئاتر استانی در بندر لنگه ، طی سه یا چهار روز از روز دوشنبه 12/8/88 حتماً اگر وقت داشتین به بهانه ی جشنوارم که بوده یه سری به دوستان قدیمی و بازدیدی از آثار باستانی بندرلنگه هم داشته باشید .  

ما که می ریم شما هم بیایید لطفاً حتماً خوش خواهد گذشت  

 

با تشکر علیرضا

تلاش گران جشنواره

گزارش کوتاه از جشنواره رضوی در بندرعباس  

 

با سلام خدمات خوانندگان عزیز ما در هفته ی پیش از روز دوشنبه ۲۷/۷/۸۸ شاهد برگزاری سومین جشنواره ی ضامن آهو بخش عروسکی و کودک و نوجوان آن در بندرعباس بودیم در حالی که ۷ دوره از آغاز این جشنواره می گذرد تازه سومین دوره آن در بندرعباس آغاز شده ، البته جای شکرش باقیست که حرکتی آغاز شده و با همت هنرمندان و اداره ارشاد این مراسم نیز به خوبی و خوشی به اتمام رسید .  

البته من در بخش کمیته مدیریت سالنها در سالن شهید آوینی بودم و به غیر از کاری از آقای جوشعار دیگر کارهای سالن طوبی را ندیدم .  

در طی این چند روز به همت صداو سیمای مرکز خلیج فارس یک حرکت دراماتیک آغاز گردید و این طوفان در این چند روز اکثر کودکان که به همراه والدین خود را به این سالن کشان و این حرکت چیزی نبود بجز حضور همکاران و پخش زنده ی برنامه ی عصر بخیر بچه های شبکه ی 2 از این سالن در این چند روز .  

امسال بد نبود ، خوش گذشت و چند چیز یادگرفتیم اینکه هیچوقت در جاهای شلوغ دست مادرمان را رها نکنیم چون بعد باید به اولین شخصی که از مابزرگتر است بگوییم عمو من مامانمو میخوام .