گامانگی

حدث بزن

گامانگی

حدث بزن

خبر داغ

نخستتین جشنواره ی موسیقی آیینی 

 

با سلام و عرض ادب  

 

نخستین جشنواره ی موسیقی آیینی به مناسبت سوم خرداد در فرهنگسرای طوبی برگزار می گردد البته مکان اون که مشخص شد این جشنواره دوروز ادامه داره و امروز سه شنبه سوم خرداد ساعت ۲۰ و فردا چهارشنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح و ۱۷ عصر  و مراسم اختتامیه همان روز ساعت ۲۰ می باشد .  

امیدوارم همتون شرکت کنید . با تشکر  

 

علیرضا

خبر های تازه و داغ

خبر جدید  

 

با سلام و خسته نباشید به همه ی شما عزیزان و دوستان محترم غیبت مرا ببخشید چون در تلاش تبزاای تهیه ی خبرهای جدید برای شما عزیزان بودم . 

چند خبر براتون دارم که عناوین اون به این شرح می باتشد .  

  1. تولید چند فیلم سینمایی یا به قول معروف تله فیلم در بندرعباس و حومه به سفارش مرکز خلیج فارس . 
  2. استقبال از تولید کننده های نمایش صحنه ای و نمایش نامه خوانی از طرف انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه ی هرمزگان . 
  3. برگزاری جشن روز سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مادر و تولد حضرت فاطمه ی زهرا (س)  

خب و حالا به مشروح خبرها توجه فرمایید : 

از سال گذشته تا به حال چندین تله فیلم به سفارش مرکز خلیج فارس در بندرعباس و حومه آن یعنی شهرستان قشم و تهران که یکی از توابع می باشد تولید شده و خواهد شد  . از استارت اون با فیلم زیبای هیش و بعد از اون ساعت صید که برای نوبت نمایش در لیست می باشد و از عجایب این تله فیلم اینه که همه ی بازیگرانش به لجه ی بندر صحبت میکنن و همشون غیر از دو تا بازیگر که بنده ی حقیر و یکی دیگه می باشد از بندعباس هستند حتی فکرشو بکنید که بازیگران پشت به دوربینشو نیز از تهران یا اصفهان آورده بودن . یه فیلم دیگم هست که تازه میخواد کلید بخوره اسمشو نمینویسم چون هنوز درست معلوم نیست ولی اونم به زبان بندریه و جالبه که همه ی بازیگرانش از تهرانن و جالبتر اینه که تو تهران میخوان صحنه های دریارو بادکور بگیرن خیلی خوبه نه ؟ این فیلم چی میشه دیدن داره .  

خب در مورد خبر دوم اینکه انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه ی هرمزگان درصدد جذب تولید کنندهای نمایش های صحنه ای . عروسکی و نمایش نامه خوانی در تمام ژانرهاست و چه خوبه که بدونین برای این کار قرارداد می بندن و پولش نقده . خیلی خوبه نه  

خبر سوم اینکه اولاْ تبریک عرض می کنم این روز فرخنده و مبارک رو که دو رخ داد تاریخی و یک سال روز قشنگه برای همه ی ایرانیان به ویژه بانوان محترمه . 

دانشگاه فنی و حرفه ای خواهران فاطمة الزهرا (س) طی دو هفته ی اخیر اقدام به تشکیل گروه سرودی نموده که در روز سوم خرداد در تالار دانشگاه هرمزگان برگزار می شود . براشون آرزوی موفقیت میکنیم .