گامانگی

حدث بزن

گامانگی

حدث بزن

فیلمی در دست تهیه

گرداب سکندر 


با سلام خدمت شما عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه . این بار با یک خبر بسیار داغ خدمتتون اومدم خبری که حتی سیستم تونو هم می سوزونه .

باری به عرضتون برسونم که پروژه ای به نام گرداب سکندر به سفارش سیمای مرکز خلیج فارس و کارگردانی آقای داوود بیدل در تهزان کلید خورد . از جمله بازیگران این مجموعه میتواتن از آقای محمد علی قویدل و خود بنده ی حقیر آقای دومان ریاضی آقای امین آبان و چندی دیگر از دوستان که در عرصه ی تئاتر فعالیت چشم گیری دارند نام برد . جالبه بدونید سیستم ساخت این فیلم کروماکی بوده و با پرده ی سبز فیلمبرداری میشود که این به روایتی دومین فیلمی خواهد بود که به این روش ساخته می شود .

داستان این فیلم داستان ملوانی جوان است که به دریا می رود و ماجراهای فراوانی سر راهش قرار می گیرد که البته باید حتماً فیلم رو مشاهده بفرمایید تا داستان جذاب اونو متوجه بشید . 

جونم براتون بگه که کار فیلمبرداری اون از دوهفته ی پیش شروع شده و فکرمیکنم تا دو هفته ی دیگه هم ادامه داشته باشه خوشبختانه اگر همینطوری پیش بریم به موقع تموم میشه . امیدوارم که کار خوبی از آب دربیاد البته ناگفته نماند که همه بچه ها تلاششونو میکنن که اوچیزی بشه که مورد پسند شماست . 

امید وارم . 


علیرضا  

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://aftabejonoob.blogfa.com

سلااااااااااام..........سال نو شما مبارک.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد